hjem / referanser / circle k
Circle K
WordPress-baserte kommunikasjonsløsning for avdelingene for transport og salg.
hjem / referanser / circle k


Oppgave
Circle K ønsket et internt system for enkel håndtering av driftsdokumentasjon og informasjon. Systemet ble satt opp for å håndterere kommunikasjonen mellom stasjonsdriverne og hovedkontoret i Sørkedalsveien. Løsningen ble utviklet i WordPress med elementer av skreddersydd integrasjon for brukerhåndtering og kommunikasjon. Målet med løsningen var å leve opp til Circle K sin egen visjon «Let’s make it easy so folks can take it easy».
Fremgangsmåte
Designskisser for løsning ble satt opp ved hjelp av Photoshop før vi startet oppsettet av selve løsningen i WordPress. Løsningen ble satt opp med et «mobile first design» med tanke på responsivitet og mobilvennlighet. Selve WordPress oppsettet baserte vi på themify sin «page builder» som gjør det enklere for brukere å gjøre endringer i front end. Dette gir brukere fleksibiliteten til å bygge oppsett og elementer som de selv vil.
Hotjar ble integrert i løsningen for å bedre forstå brukermønstre og for å genere «click charts» på de forskjellige sidene. Google Analytics ble integrert for å kunne trekke ut brukerstatistikk.

Takk for flott innsats, det var godt å ha en god leverandør i ryggen med de utfordringene vi fikk i løpet av helgen.
Tom Digerås, Circle K
Nettsider
Kunde
Circle K Norge
Hva er gjort?
Skreddersydd WordPress-løsning
Vil du vite mer om hva vi kan gjøre for deg?
Fyll inn kontaktskjema under så tar vi en prat.